Egészség: A Nádori Szövetség működési és szervezeti szabályzata

Szeretettel köszöntelek a Hunmagyar Egészség közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 663 fő
  • Képek - 41 db
  • Videók - 300 db
  • Blogbejegyzések - 897 db
  • Fórumtémák - 49 db
  • Linkek - 45 db

Üdvözlettel,

Hunmagyar Egészség vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Hunmagyar Egészség közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 663 fő
  • Képek - 41 db
  • Videók - 300 db
  • Blogbejegyzések - 897 db
  • Fórumtémák - 49 db
  • Linkek - 45 db

Üdvözlettel,

Hunmagyar Egészség vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Hunmagyar Egészség közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 663 fő
  • Képek - 41 db
  • Videók - 300 db
  • Blogbejegyzések - 897 db
  • Fórumtémák - 49 db
  • Linkek - 45 db

Üdvözlettel,

Hunmagyar Egészség vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Hunmagyar Egészség közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 663 fő
  • Képek - 41 db
  • Videók - 300 db
  • Blogbejegyzések - 897 db
  • Fórumtémák - 49 db
  • Linkek - 45 db

Üdvözlettel,

Hunmagyar Egészség vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

6. A Nádori Szövetség szervezeti és működési szabályzata

6. A Nádori Szövetség szervezeti és működési szabályzata:

Alaptételek:

A Nádori Szövetség nem pártszervezet.

Szervezeti felépülése a területi elv alapján a lakóközösségek horizontális szövetsége.

A Nádori Szövetség célja horizontális választási szövetségként a választási győzelem kivívása. A választási győzelme esetén – Új Alkotmány létrehozásával – a magyar hagyományoknak megfelelően, az évezredekig hatékony és természetkövető ómagyar nemzetségek államszervezetének rekonstrukciójával, a jövő társadalmának felépítése. Feladata ezért kettős. Elsőként: indulni kell az esedékes országgyűlési választáson a ma érvényben lévő választási törvény szerint. Másodszor: győzelme esetén Új Alkotmány elfogadtatásával a programjának a végrehajtása.

Megjegyezve: támogatnánk a következő általános országgyűlési választások előtti megegyezéses alkotmánymódosítást, a magyar sajátosságok szerinti népszavazási rendszer visszaállítására.

A Nádori Szövetség kettős hatalmi felépülése:

I. NÁDORI TESTÜLET

A Nádori Szövetség legfelsőbb politikai döntéshozó szerve.

Választási győzelem esetén

Köztársasági Elnöki Testület-té alakul.

Legfőbb feladata: a szövetség országgyűlési és helyhatósági választási harcának a megvívása, továbbá a Köztársasági Elnök és a Nádor személyének a jelölése.

Létszáma: 12 fő. Határozata többségi, egyenlőség esetén elnöki szavazattal.

Vezetője: a Nádori Szövetség Elnöke, valamint elnökhelyettese.

Tagja: Nádori Szövetség ügyvezetője, tulajdonképpen a leendő Nádor – jelölt, a Nádori Tanács felállásával a hatalommegosz-tás elve szerinti működéssel.

További tagjai: 10 fő, a szükséges feladatok szerint. Mint a felállt szervezőbizottság tagjai, önálló elnökhelyettesi hatáskörrel rendelkeznek.

Az ülései tanácskozási joggal bővíthetők, a csatlakozó szövetségek vezetőivel és szakirányú vezetőkkel.

II. NÁDORI TANÁCS

A Nádor vezetésével az országügyek legfelsőbb és területi alapú

végrehajtó szerve.

Legfőbb feladata: a választási győzelem esetén az ország egységének, működésének és védelmének biztosítása, miniszterelnök jelölő szervezet.

Nádor fogalma: területi népképviseleti (rendi) országgyűlés elnöke.

Létszáma: 21 fő. A 19 megye és Budapest, azaz 20 fő (főispánok) és a Nádor.

Vezetője: az ügyvezető, később Nádor- jelöltként a mindenkori Nádor. A tanácsüléseken a Nádori Szövetség Elnöke a kettős hatalmi elv szerint vesz részt.

A tanács 21 fős döntés-végrehajtó fórum. Feladata, az ország stratégiai és taktikai kérdéseinek döntés előkészítése. Választások időszakában a szövetség megyei választási középszerveinek irányító testülete.

A Nádori Szövetség a célját a fenti szervezeti formában látja elérhetőnek. Elmélete a legfelsőbb vezetői köröktől a kettős hatalmi berendezkedés (Fejedelemség), a politikai Elnök (Kende) és a végrehajtó Nádor (Gyula) szerepkörében. A kettős hatalmi elv végigkövethetően érvényesül az államigazgatás egészén. Úgy, mint az országgyűlés törvényhozó hatalma, a végrehajtó minisztertanáccsal, egészen a Polgármester (Bíró) politikai hatalmával szemben a Jegyző végrehajtó törvényességi szakigazgatásával.

A Nádori Szövetség kettős feladatának megfelelően a szervezeti felépítése is kettős. Meg kell felelnie a soron következő választásokon való eredményes szereplésnek. A szervezeti felépülésében a hatékony működése érdekében, első fázisban a Nádori Szövetség legfelső politikai döntéshozó testülete, a választási harc megvívását vezető Nádori Testületé a legfőbb szerep. A 12 fős Nádori Testület a felállása napjától, mint a szövetség szervező bizottsága tevékenykedik. A vezetésével, a megyeközpontú területi alapszervezetei és a mellé csatlakozott társadalmi szervezetek alkotnák a választási szövetséget.

A testülethez azok a társadalmi szervezetek csatlakozhatnának, akik megfelelnek a törvényi előírásban előírt taglétszámmal. Továbbá, a lakóközösségekből jelentkező tagok, egy-egy alapszervezetben tömörülve alkothatnák a szövetség tagságát. A Nádori Szövetséghez csatlakozó tagjainknak és társadalmi szervezeteknek, egy dologban, a szövetség programjának és ideológiájának megismerése után, azzal egyetértésben kell cselekedni. Minden lakóközösségben legalább egy tagszervezet működése indokolt.

A Nádori Testület további feladatai közé tartozik a Nádori Tanács felállítása. Ez a testülete a jelenlegi közigazgatási egységekre, a megyékre épülne. Ugyanúgy kettős feladattal. Elsőként a választási harc megvívására minden megye, a szövetségi tagszervezeteiből megalakítaná a Nádori Tanács Megyei Választási Szervezetét, melynek megválasztott küldötte a Nádori Tanácstag képviselné a megye lakóközösségeit az országos ülésein. A területi választási középszervek vezetőiből megalakított Nádori Tanács a Nádor vezetésével működne, a megyék választási feladatainak összehangolásával.

Választási győzelme esetén lép életbe a második feladatkör. Kezdeményezi az Új-alkotmánya elfogadtatását. Az Új-alkotmány hatálybalépésével a Nádori Szövetség a programjának a végrehajtása a Nádori Testület politikai felügyeletével a Nádori Tanács kezébe helyeződik át. A tanács maga a területi népképviseleti elv alapján a településeken az Új-alkotmány szerinti helyhatósági választásokon mandátumot szerző polgármesterei (nemzetségfői) közül és által, titkos szavazással megválasztott egy-egy megyeküldött, másként a polgármesterek választotta nádori tanácstagok képviselői testülete. Lényege, a választásokon már tényleges hatalommal felruházott területi vezetők döntéshozó testülete.

A Nádori Szövetség lakóhelyi alapszervezetei és szövetségesei, a választások után a helyi poliszok újra közösséggé válásán dolgoznának tovább.

A szövetség választási harca megvívásának főbb lépései:

a) Követeljük az új területi népképviseleti választási rendszer alkotmányba foglalását a következő országgyűlési választások előtt;

b) Ha ez nem sikerül, célunk a következő választásokon hatályos szabályok alapján megnyerni a választási küzdelmet;

c) Választási győzelem esetén Új-alkotmány elfogadtatásával már a programunk szerinti Magyarország felépítése.

d) Az Új-alkotmány kimondaná a jelenlegi politikai államszervezetek feloszlatását, elszámoltatását, és helyébe létrehozná a területi népképviseleti rendszerű, a valódi őskereszténységre, hagyománytiszteletre épülő, Konzervatív Magyarország államszervezetét, mely fogalom pontosan azonos a Szent Korona Országa köztársaságával;

e) A politikai alapú pártok nemzetmegosztási gyakorlatának az azonnali megfékezése, a mai országgyűlés feloszlatása, és helyébe a helyhatósági területi alapú népképviseleti választások bevezetése.

7. A Nádori Szövetség Új-alkotmánytervezetéből:

7. A Nádori Szövetség ÚJ-alkotmánytervezetéből:

Vitaanyag:

A Nádori Szövetség választási győzelem esetén, bemutatásként az Új Alkotmánytervezetéből az állam felépítésének programrészlete:

Az állam

Magyarország: valódi keresztény konzervatív állam.

A jövő Magyarországának alaptézisei: 1. A jogrendszerben az igaz értékalapú erkölcsi eszme, a becsület váljon vezető erővé. 2. A szabadelvűség helyett az emberi kötelességek elsőbbsége érvényesüljön. 3. Az egyetértés a lakóközösségekben megerősödve sugározzon ki az egész országra.

Az ország vezetése: országgyűlési választásokon mandátumot szerzett egyszemélyes, felelős népképviseleti vezetőkkel. Az Államfő a politikai, és a Nádor, mint végrehajtó vezető, a kettős hatalmi felépülése szerint (pld: fejedelemség).

Választások: kettős rendszerű egyfordulós többségi szavazás elvével. Az első rendszer: a területi alapú egyéni polgármesteri mandátum, egyfordulós többségi szavazással. A területi népképviseleti választás a polisz elv szerint: minden település megválasztja a maga Polgármesterét. A továbbiakban a lakossági arányos körzetek polgármesterei maguk közül 2 héten belül titkosan megválasztják az Országgyűlés Felsőházi képviselőjüket, továbbá a megye összes polgármestere az egy Nádori Tanácstagukat. A területi népképviseleti elv kizárja pártalapú küldöttek szerepét a végrehajtó hatalom soraiban (a megosztás miatt).

A második rendszer: listás egyfordulós országos szavazás. Az Országgyűlés Alsóháza 200-400 fő közötti képviselőjének a megválasztása, feladataként a Felsőház ellenőrző testületébe. A választáson induló nemzeti elkötelezett egyházak, pártok, társadalmi szervezetek, nemzetiségek a megszerzett szavazatszám alapján kiosztott mandátumaik szerint.

Országgyűlés (Népképviselet)

Felépítése: kétkamarás parlament, a kettős hatalmi felépülése a területi népképviseleti elv érvényre juttatásával, és annak ellensúlyaként, az országos listán bejutott alsóházi képviselőkön keresztül. A Felsőház a területi elv alapján a polisz rendszerre épül. A közigazgatási területeken helyhatósági választásokon megválasztott polgármesterekre alapuló (nemzetségfők), a területi népképviseleti szervekbe önmaguk közül titkosan választott felsőházi képviselőiken keresztül érvényesülve. Az Alsóház az országos választási lista alapján, a nem csak helyi lefedésű társadalmi szerveződésekre alapul.

1. Területi népképviseleti szervek

A Nádori Szövetség legfontosabb területi népképviseleti alapegységei a lakóközösségek poliszrendszerű szabályozott önkormányzatai. A területi elv jelentése: az önálló közigazgatási településeken lakó polgárok által megválasztott Polgármesterek által felépülő országos önkormányzati rendszer. A politikai lényege az, hogy a területi választásokban a politikai pártok semmilyen szerepet sem játszhatnak. A mai lakóközösségek megfeleltethetők az ókori nemzetségi szervezetű állam településközösségeinek, és a megválasztott polgármester pedig az ókori nemzetségfőknek. Akik semmilyen pártnak sem lehetnek az elkötelezettjei, vagyis a település lakosságának független választott tisztségviselőik. Kizárólag a lakosságának tartozik elszámolással, ezért határozott idejű és visszahívható mandátummal rendelkezhet.

A Területi Népképviseleti Országgyűlését az különbözteti meg a Rendi Országgyűléstől, amíg a rendek örökölt, vagyis határozatlan idejű képviseletet biztosítottak, addig a választott népképviselet csak meghatározott ciklusidejű lehet, általában 2*4 éves időtartamban, az Új-alkotmányban rögzítetten. Megakadályozandóan a dinasztikus egybefonódásokat.

A poliszok a szabályozott önrendelkezési jogukkal – törvényi szabályozással – alkotják Magyarország területi egységét, egységes államvezetését és nemzeti szuverenitásunk legfőbb letéteményesei. Az ország felső vezetése e poliszok kinyújtott karjai, a települések egységének felelős vezetői.

Minden település megválasztja a nemzetségfőjét, aki a település önkormányzatának politikai vezetője a Polgármester (Bíró). A polgármester ellensúlya a település jegyzője, a Nádori Tanács ellensúlyaként felállított Miniszterelnök vezette kormány által kinevezett hivatalnok. A mintegy százezer lakosú körzetek polgármesterei titkos szavazással megválasztják maguk közül a területi (ispán) képviselőjüket, aki automatikusan a Felsőház országgyűlési képviselője lesz. Az egy-egy megye polgármesterei továbbá titkosan megválasztják a Nádori Tanácsba a megye öt területi küldöttje közül az egy Nádori Tanácstagot (főispán), aki képviseli a megye területi érdekeit a tanácsban.

A területi elv teljes választási képlete: települési polgármesterek > területi országgyűlési képviselők a Felsőházba > nádori tanácstagok > Nádor > Köztársasági elnök.

2. Felsőház: a törvényhozó testület.

Szerepe: az ország döntés vagy törvényhozó testülete. Feladata az ország irányítása, működtetése és védelme. Rendszeresen ülésező testület.

Vezetője: a Nádor, a területi (rendi) országgyűlés elnöke.

Létszáma: 100 fő területi országgyűlési képviselő, a 19 megye és Budapest (átlag: 20*5=100) megválasztott megyei képviselői. A megyei országgyűlési képviselők a százezer lakost felölelő települési körzetek polgármesterei által titkosan megválasztott küldöttek. Határozott idejű és visszahívható státusú költségtérítéses képviselők.

A Felsőház a kinevezett Miniszterelnök által szakértői, és felelős végrehajtó kormányt alakít. A Miniszterelnök vezetésével a Kormány közigazgatási hatalom, ellensúlya a Nádori Tanácsnak.

Az Országgyűlés Felsőháza pontosan megfelel a területi egységek, a poliszok népképviseleti elvének, azok egységért, működtetéséért, védelméért felelős hatalma.

3. Alsóház: a törvényhozás ellenőrző testülete

Szerepe az országirányitó és törvényhozó végrehajtó hatalomnak, a Felsőháznak politikai ellenőrző szerve.

Vezetője: az Alsóház Elnöke.

Létszáma: 200 fő, de legfeljebb 400 főre bővíthető. Az Országgyűlés alsóházi listás választásokon bejutott képviselőinek fóruma. Évenként meghatározott ülésnapokon ülésező, szintén költségtérítéses képviselők testülete.

Tagjai a vallások, társadalmi szervezetek, pártok és nemzetiségek listán megszerzett mandátumú képviselői, akik a bejuttató szervezetük által visszahívható státusszal rendelkeznek.

Feladata kiterjed a közjó (igaz erkölcs) maradéktalan érvényesülésére.

A nemzetiségek kérdése: vitaanyag.

Magyarország Közép-Európa egyetlen országa, ahol a nemzetiségek kérdése eltér a környezetétől. Oka, az egyetemes történelmi fejlődés téves világtörténelmi elmélete. Ha Európa kifejlődését a helyes evolúciós szabály szerint nézzük, akkor Magyarország az egyetlen hely Közép-Európában, amelynek lakói az emberiség ősnemzeteként, örök időktől lakói hazánknak. Amiből következik, hogy Magyarországnak egyedül nincsenek nemzetiségei.

Azt, hogy nincsenek nemzetiségei, úgy kell érteni, hogy az őslakó magyarok, csak olyan népcsoportokat fogadtak be az országukba lakóknak, akik a fejlődésük szerint a beköltözésük idejében még: „A magyarok istene, az Ősi-Napisten újra fénylik” című könyv fogalmai szerint szintén úrnépi, vagyis rokon népek voltak. A beköltözésük előtt s után, a környező nagyhatalmak és a keresztény vallástérítések következtében váltak idegen nyelvű népekké, példaként a horvátokat és a bolgárokat említeném (lásd a könyvben).

Ha az úgynevezett nemzetiségeink úrnépi eredetük szerint költözhettek az országba, akkor ők eredetileg a magyar testvérei közé kívántak beöltözni, ezért rájuk a testvérnépi kifejezés a helyes. Sajnos a nagyhatalmi ütközőzónában ezek a népek a saját anyanemzetük ellen lettek politikai bujtogatással uszítva. Ezért nem az ősnemzethez való csatlakozásuk, hanem a szembeállásuk, és nyelvi eltéréseik váltak dominánsá. Tehát, mindazok a néprészek, akik legálisan költöztek be Magyarország területére, jogilag nem tartoznak a nemzetiségek közé. Őnekik vissza kell térni az anyanemzetükhöz való viszonyulásban a közös és egységes politikai keretben való életformához. Az még a történelemben sem erkölcsös magatartás, ha valakit beengedünk a hazánkba és majd a végén ő akarja kitúrni a házigazdát.

A társadalmi életben vissza kell térni oda, hogy akik itt akarnak közöttünk élni, azoknak a magyar nemzetet, kultúráját és gyarapodását kell cselekedeteikben felvállalni és nem annak az elpusztítását. A vendégszeretetnek is van határa. Mindazoknak, akik a magyar hazát kívánják szolgálni itt a helyük, de akik nem, a globalizációban keressenek sürgősen új hazát, amíg valahol befogadják őket. A kakukkfióka gyakorlatának azonnal véget kell vetni.

Továbbá milyen viselkedésmód, hogy még a színmagyar emberek is kezdenek különcködni. Milyen alapon lehet például Hun önkormányzatot alakítani. Mutasson valaki hun nemzetiségű embereket. Hiszen azok egységesen a Hungária, vagyis a hunmagyarok államalkotó népét alkotják. Ilyen elképesztően elfajult gondolkodást csak a magyar haza ellenségeinek a megosztó politikája képes kitalálni. Hogyan lehetnek továbbá nemzetiségek a jászok, a kunok, a csángók, a bolgárok, a ruszinok, az örmények, akik szintén úrnépi eredetűek. De még a németek, szlovákok és a szerbek nagy része is az ősi úrnépek nemzetiséget váltott néprészei.

A vitaanyag összefoglalója.

Magyarországon gyakorlatilag nem beszélhetünk nemzetiségi kérdésről. Nincs, nem volt, és nem is szabad, hogy nemzetiségben gondolkodjon nemzetünk. Az itt élő más anyanyelvű embereket fel kell világosítani, hogy ők nem idegen nép, hanem csak a magyaroktól elidegenített néprészek.

Akik pedig a befogadásuk ellenében továbbra is a magyar nemzet ellenében tevékenykednek, azok idegenek maradnak, és nincs helyük hazánkban, különösen, ha még a származási helyüket sem ismerik. Teljesen világosan mindenkinek el kell mondani, hatalomra jutásunk esetén egyszer és mindenkorra vége a magyarság megosztó politikájának, és akik hozzánk beköltöztek az idők során, magyarként kell viselkedniük, a saját kulturális hagyományaik megtartása mellett.

Idézet a szövetség elnökétől, Kőműves Gézától: „egyet tudok, ha én netalán kutatnám a pedigrémet és kiderülne, hogy mondjuk zsidó, román, tót, cigány stb. vagy mindegyik a vérségem, a magyarságomon, a nemzeti hűségemen az sem változtatna. Egy idegent, sem pedig az ősét nem telepítette ide senki erőszakkal és a minimum, hogy a befogadó népet tisztelem, szeretem, és ha nem így érzek, távozom!”

Szorosan ide tartozik. A Trianonnal elcsatolt területeken maradt magyar nemzetrészek az új országaikban sem lehetnek nemzetiségek, hanem ők öröktől fogva ott államalkotó nemzetrészek. Ugyanis az a történelmi igazság, hogy az elcsatolt területeken egyedül a magyar nemzet volt az államalkotó nép, és a mára többségi nemzetrészek a befogadott a nemzetiségek. Akik ezt nem értik, vagy nem veszik tudomásul, azok nem mások, mint a magyar területeket elgyarmatosító hódító szemita népek leszármazottai. Akik nem átvették a volt magyar területek államhatalmát emberestül és gazdaságilag, hanem azokat hódítókként bitorolják. Természetesen az igazság az, hogy a történelmi jog és a hatalom joga időközönként eltérhetnek egymástól. Ezért nekünk a békés közép-európai fenntartható élet filozófiáját kell megvalósításra ajánlani a szomszédos államoknak. Csak együtt és együttműködve lehetünk képesek a jövő kihívásainak megfelelni.


8. A Nádori Szövetség nemzet és világmegmentő programja

8. A Nádori Szövetség nemzet és világmegmentő programja:

Alapelveink:

Magyarország mellett, az egész rendezett világunkban válságjelek tapasztalhatóak. Hazánk nem egyedülállóan küzd a világválsággal. Még a leggazdagabb atlanti országok sem mentesek tőle. A világon kiterjedt érték és bizalmiválság burjánzik egyre dinamikusabban. Ha nem ismerjük fel pontosan a technikai civilizációnkat veszélyeztető okokat, nem tudunk ellene védekezni sem. A Nádori Szövetség eszmeisége azzal jött létre, hogy orvosi szakszóval élve a világválság pontos diagnózisát megállapítva, helyes terápiát legyen képes felállítani Hazánk megmentése érdekében. De mivel pontosan látjuk, hogy nemzetünk gondjai egyben a világ válságjeleinek letükröződése országunkra, ezért csak akkor tudjuk felvállalni nemzeti programunkat, ha az egyben a világmegmentő programja is lehet az emberiségnek. A fentiekből, csak akkor lehet sikeres a nemzetmegmentő programunk, ha az egyben a világ megújulását is magában hordozza. A kettő csak együtt, a FENNTARTHATÓ ÉLET világmegmentő programjával megvalósítható célkitűzés.

Első teendőnk a társadalmi bajok helyes diagnózisának felállítása. Ha megértjük, hogy Hazánk válságjeleit nemzetközi tényezők okozzák, akkor csakis a globális okok között keresgélhetünk. Felteendő kérdés: milyen társadalmi rendszert valósít meg a mai globalizmust képviselő gazdaságpolitika? Nem mást, mint a klasszikus ókori Római Birodalom rabszolgatartó társadalmi formájának a totális rekonstrukcióját. A szövetségünk eszmei alapját támogató: „A magyarom istene az Ősi-Napisten újra fénylik” című könyv alapján, az emberi társadalmak fejlődéstörvénye szerint érthető meg, hogy a mai társadalmak a 3. évezredfordulóra vetítve már elértek a fejlődésük csúcsára. Vagyis nincs további előrehaladásuk. A történelmi körfolyamat elmélete szerint, a mai demokratikus társadalmak álarca mögött, a fogyasztói társadalmak ideológusai már – 1945-óta – visszafordultak ahhoz az ókori rabszolgatartó eszmeiségükhöz, amelyből valóságosan is származnak (kifejlődtek). Tehát, mi magyarok ma sem demokráciát építünk, hanem a nyugati hatalmak politikai nyomására, a legkiteljesedett formájában neoliberális, neorabszolgatartó társadalmat. És ez a magyarországi válságjelek alaptétele. Kiemelten:

A programunk alaptétele: a mai globalizmus pénzhatalmi világeszméje nem más, mint a demokrácia álarca alatt a klasszikus Római Birodalom rabszolgatartó társadalmi rendszerének és totális pénzdiktatúrájának rekonstrukciója a fogyasztói társadalmak képében, mely legfőbb okozója Magyarország társadalmi váláságnak.

Magyarázatként, mi is a legfőbb jellemzője egy rabszolgatartó társadalmi rendszernek? A termelőeszközeiktől tömegesen megfosztott emberek, akiket hatalmas nagyüzemekben (latifundiumokban) dolgoztatnak, és ahol a társadalom a totális pénzhatalomra épül. Igaz, hogy ma a dolgozókat nem rabszolgavásárokban veszik (csak menedzservadászattal!), de a bérfizetéssel legalább oly mértékben rabláncra fűzöttek, mint klasszikus elődeik. És mi jellemzi a nincstelen rabszolga ellentétét? A társadalomtudományok igazsága szerint, igen, a termelőeszközök arányos tulajdonával rendelkező önfenntartásra képes ember, maga a polgár. Továbbgondolva, minden település az ott élők munkájából teremtődött meg, és nekünk ezt a teremtő társadalmi erőt kell újraalkotni, mely program maga a Nádori Szövetség alapelve. Első lépésünk kell legyen, a Hazánk életében óriási károkat okozó Rákosi-féle vagyonelrablások káros társadalmi következményeinek revideálása (újraalkotása).

Vagyis mért kapták a mai közgazdászok a Nobel díjaikat? Hiszen ők nem találtak fel semmi új dolgot, hanem elővették a régi-jó klasszikus rabszolgatartó rendszert, és összegyúrtak belőle egy a diktatúrára alapuló, de retorikájában a demokráciát megvalósító öszvér rendszert. Ehhez párosították a neoliberalizmust, és máris készlett a világ legpusztítóbb eszméje, a fenntartható fejlődés gazdaságpolitikája. De mivel tudjuk, hogy az öszvér szaporodásképtelen mesterséges élőlény, így a mai globalizmus is egy ilyen életképtelen rendszer. Ezért okoz oly nagy károkat a társadalom és a természet életében, és amely egy az egyben veszélyezteti nemzetünk fennmaradását.

Ha elfogadjuk az előző bekezdések társadalmi igazságait a diagnózisunk felállításában, csak akkor léphetünk tovább a helyes terápia megalkotásához. Felteendő kérdés: ha mi ma rabszolgatartó társadalmi formát építünk a demokrácia álarca alatt, akkor ebből az eszmei zűrzavarból van-e kibontakozás? Hiszen, ha előre már nem engednek haladnunk a társadalmi fejlődés útján, és a visszafelé sem láttatnak más lehetőséget számunkra, akkor a körforgás alapján már csak a rabszolgatartó előtti ősközösségi társadalom maradhat számunkra jövőképnek?

Az előző kérdések megválaszolása adja meg a Nádori Szövetség nemzet és világmegmentő programjának az alapját. Ugyanis a könyv új társadalomtudományi elméletéből következik, hogy a mai pénzhatalmat kiszolgáló tudósok egy elképesztően téves felfogásra, a fenntartható fejlődés hamis gazdaságfilozófiájuknak egyetlen alternatívaként való feltüntetésére alapozzák elméleteiket. Ugyanis, az emberi társadalmak helyes fejlődéstörvényéből adódó folyamatából érthetjük meg, hogy a totális magántulajdonra alapozódó rabszolgatartó társadalmi formák felújítása már 180 fokos visszafordulás a fejlődési körfolyamattal szemben. Hiszen a globalizáció a kapitalizmusból alakul ki, előtte a feudalizmus, és csak az előtt, vagyis mintegy 2000 éve léteztek a rabszolgatartó társadalmak. Megállapítható, hogy a mai közgazdászok e kétezer éves rabszolgatartó társadalmat koppintották le, saját hasznukra.

De a történet csak most válik igen izgalmassá. Tudjuk, hogy a rabszolgaság előtt is létezett őstársadalom. De vajon az a történelemkönyvek szerinti ősközösség lehetett, vagy valami más? Ugyanis a logika mentén, egy abszolút csoporttulajdont megjelenítő ősközösségi társadalom nem tud egyszeriben totális magántulajdonú rabszolgatartó társadalommá átalakulni. Közben kell lennie egy átmeneti hosszú korszaknak, ahol az őseink közös hordatulajdona, fokozatosan vegyes tulajdonviszonyokra vált át, és majd csak ez tud haszonelvű magántulajdonú rabszolgasággá változni. Igen kérem, létezett egy ez idáig eltagadott, elhazudott ősi társadalmi forma, mely az elsődleges és egynemzetiségű indomediterrán világkultúraként, mintegy 6000 évig uralta az időszámításunk előtti társadalmak korszakát. Megjegyezve, hogy éppen ezt az őskultúrát pusztították el a másodlagos szemita népelemek, ezért tagadják a tudósaik még a létét is.

A történelemben ez a másodikként kifejlődő társadalmi forma a közös territóriumra alapozódó ősközösséget váltotta, és a legfontosabb ismérveként a vegyes tulajdonviszonyú társadalmi formára alapozódott. Ahol a föld és a rajta található természeti erőforrások még a lakóközösség közös tulajdonát alkották, de a munkaeszközök és a lakóingatlanok már egyéni tulajdonba mentek át. Ha ezt az ókori társadalmi formát a legjellegzetesebb lakóközösségi elnevezésével illetjük, akkor a városállamok = polisz társadalmi forma kifejezést kapjuk, és annak sok-sokezer éves életfenntartó gyakorlatához jutunk el. Amely társadalom a mi őseink által kidolgozott és magas műveltségi szintet elérő, az őskor munkatársadalmait jeleníti meg nekünk, az utódoknak követési példaként. Ezért nekünk nem kell mást tennünk, mint a nemzetségi rendszerű, vegyes tulajdonviszonyú polisz társadalmak elméletét beépíteni társadalmi programunkba, és azt egy modern jövőképpé, a természeti világtársadalom és világgazdaság fogalmában újraalkotva, s a belőle merített eszmével megalkossuk a NEMZET ÉS VILÁGMEGMENTŐ PROGRAMUNKAT.

A Nádori Szövetségnek is az alapgondolata a Szent Korona eszme. Csak annyi különbséggel a többi hasonló társadalmi vagy politikai szervezettől, hogy nem egyoldalúan, kizárólagosan, és megkérdőjelezhetetlenül vallja magáénak a tanait. Ami azt jelenti, hogy bár a koronaeszme középkori és teljes egészében az utókorra maradt az ismerete, de azt mindenkinek tudnia kell, hogy a Szent Korona eszme sem a középkorból ered. Egy valami ősibb dologból kellett képződnie, a fejlődéstörvény szerint. És ez az ősibb dolog nem más, mint a polisz társadalmi formának az előzőekben felvázolt ősi hitélete, mely a magyarok istene, az Ősi-Napisten hitrendszeréből, a nemzetségeink őskeresztény eszmeiségéből ered. A benne kifejlődő igaz-erkölcsi rendszere, az emberi hite pontosan kimondja, hogy a lakóközösség tagjainak egyforma hozzáférési joga van a közigazgatási területükön található és ott létrehozott termelőeszközökhöz, vagy a munkajogaként a megélhetéséhez. Innen indul ki a Szentkorona tan, és nekünk a szövetség nemzet és világmegmentő programjával ide, az őskereszténység kezdeteihez a „barbár”hitvilághoz kell eljutnunk, ha valami biztos s szilárd alapra helyezett társadalmi programot akarunk megalkotni a jövőre nézve.

Igen, a Nádori Szövetségnek van, és egyedül neki van, valódi nemzet és világmegmentő programja. Ha mi nem tudunk megszabadulni a ránk erőszakolt és öszvér globalizmus eszméjétől, akkor a nemzetünk akár elsőként is belepusztulhat ebbe a természetellenes áldemokratikus pénzdiktatúrába. Ha szeretnénk nemzetünket megmenteni, akkor csak egy követhető történelmileg bizonyított helyes utunk marad. Azonnal megálljt kell parancsolni a magyar embereket nincstelen rabszolgákká alacsonyító pénzvilág hatalmi mesterkedéseinek, és az azt kiszolgálók uralmának. Azonnal vissza kell térni a vegyes tulajdonviszonyú polgárok lakóközösségeinek a megvalósításához. Ahol a közigazgatási területükön található minden erőforrás a lakóközösség abszolút és elidegeníthetetlen tulajdona. Amely tulajdont a település átadhatja bérleti használati jogba azoknak, akik azt jobb hatásfokkal üzemeltethetik, de így is mindenkor a lakóközösség gyarapodását kell, hogy szolgálja. Kiemelten:

A Nádori Szövetség alapelve: a nemzetet csak az arányos termelőtulajdonnal rendelkező, vagy a munkaviszonyából önálló életvitelre képes polgárok lakóközösségi társadalma, országa lehet képes a jövőnek fenntartani.

Nekünk a legsürgetőbb feladatként újra kell alkotni, a jövő társadalmát fenntartó valódi, a termelői tulajdonnal rendelkező települések önmegvalósító polgárságát. A polgár új társadalmi fogalma: a szülőhelyén, az élőhelyén termelőeszközökkel vagy munkaviszonnyal rendelkező önfenntartásra képes személy. Ő lehet a jövő természeti világtársadalmának fenntartó ereje, a társadalom alapeleme, maga a polgárság megalkotója. A polgárság összefoglalva adja a település területén található termelőeszközök feletti tulajdonjoggal rendelkező lakosságot. A polgárok tagjaiból a heteroszexuális családok, nagycsaládok alkotják a közösségek alapsejtjeit. A települések lakói a szabályozott önrendelkezési jogukkal alkotják meg az ők saját települési lakóközösségeiket, a társadalom alapegységeit, a saját poliszukat. A megválasztott polgármesterük (nemzetségfő) irányításával élik társadalmi életüket. A települések a területi közigazgatási egységeikkel – az őket képviselő polgármesterükkel – vesznek rész a területi népképviseleti szervezetekben, Magyarország megtestesítésében.

A bevezető sorokból adódik, habár nemzetünk Európa legveszélyeztetettebb országa a globalizmus hálójában, de a gondjaink egyetemesek. Ebből érthető meg, hogy a szilárd belső egységgel, de a világ országainak szövetségével lehetünk csak képesek végérvényesen és visszavonhatatlanul kivívni és megtartania szuverenitásunkat, vagyis független államhatalmi jogunkat. Ha velünk együtt a világ nem szabadul meg a pénzhatalom uralmától, akkor alig van esélyünk a győzelmünkre, legyen az akár választási vagy függetlenségi harc. De a sikerért egy szilárd nemzetközi szövetséget is létre kell hozni, melynek eszmeiségéhez ajánljuk a Nádori Szövetség nemzet és világmegmentő programját mindenkinek, mely az eddigi egyetlen és tudományosan bizonyított természetes jövőképet felvonultató eszmerendszere korunknak.

Megismételve programunk szerkezete, felsorolásban:

  1. A társadalom alapeleme: a polgár, a polgárság;
  2. A társadalom alapsejtje: a család, a termelő nagycsalád;
  3. A társadalom alapegysége: települési lakóközösségek, a poliszok.
  4. Magyarország: a települési lakóközösségek alkotta államszervezet.

Területi népképviseleti szervek:

  1. Polgármester: a települési lakóközösség nemzetségfője;
  2. Megyegyűlés: a települési polgármesterek közgyűlése;
  3. Országgyűlés Felsőháza: törvényalkotó hatalom, a polgármesterek által választott megyeképviselők országgyűlési testülete;
  4. Országgyűlés Alsóháza: a törvényalkotás ellenőrző hatalma, az országos listán megválasztott társadalmi szervezetek országgyűlési testülete.

Államhatalmi szervek:

  1. Polgármesteri hivatalok;
  2. Megyei hivatalok: a nádori tanácstag vezetésével;
  3. Kormány: a miniszterelnök vezetésével;
  4. Nádori Tanács: a Nádor vezetésével a megyék egy-egy megválasztott nádori tanácstagjával;
  5. Köztársasági Elnök: határozatlan időre választott államfő (királyhelyettes).

A Valódi Keresztény Konzervatív Magyarország megvalósítása programjának alapelve, hogy nem csak névlegesen, hanem a teljes nemzeti valóságában egy egységes államrendszer kialakítása. A területi elv elveti a pártok megosztó politikai szerepét a népképviseleti rendszerben. A logikai felépítésében alulról építkező hatalmi struktúrát képvisel a piramiselv szerint. Viszont az államigazgatás felülről építkező végrehajtó hatalom, mely az ország egységét, működését és védelmét hivatott szolgálni.

A szakirodalommal szemben, a valódi keresztény és konzervatív ideológiának a harmadik évezered elejére megteremtődött az ideológiai elmélete. A Nádori Szövetség a Nemzet és Világmegmentő Programjának ideológiai rendszerében tagadja a létező kapitalista és a szocialista ideológia neoliberális elméletével összegyúrt fogyasztói társadalmaknak a visszafordulását a rabszolgatartó társadalmak felé. Helyébe javasolja, a polgárok alkotta települési lakóközösségek horizontális elméletére felépülő társadalmi rendszerének a megvalósítását. A mi rendszerünk nem népuralom, nem populizmus a fogalom téves értelmezésében, nem önkényuralom. A mi javasolt rendszerünk a települési önkormányzatok pozitív diktatúrája a globalizációval és annak hamis gazdaságfilozófiájával, a fenntartható fejlődéssel szemben. A szövetségünk a jövő természeti világtársadalmának felépítési programjában a fenntartható élet filozófiája érvényrejuttatását tűzi zászlajára. Mi vagyunk az első társadalmi szervezet: akik nem valami és valakik ellen, hanem valamiért, az emberi civilizáció akár részleges fennmaradásáért, a világ haladó erőivel való összefogásért küzdünk. De legfontosabb feladatunk Magyarország megmentése, és népének, a világ ősnemzete fennmaradásának biztosítása. Hiszen a magyar nép, az az őstudást hordozó egyetlen nemzet, mely igaz alapokra helyezheti még az egész emberiség jövőjét. E cél érdekében felajánlja és felszólítja a hazai és a világ minden szervezetét a fenntartható élet filozófiájához való csatlakozásra a. Vagy együtt, vagy sehogy! Nem késlekedhetünk, már így is késésben vagyunk!


Címkék: KORONA Nádor Ország Szent-Korona Trianon alkotmány egyház erkölcs haza igazság magyar nemzet református szent testület vitéz vérszövetség

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu